Bez kategorii

Temat: Cyferkowe zwierzaki – wylepianie plasteliną.

Cele:

– rozwijanie sprawności manualnych

-kształtowanie koordynacji wzrokowo-ruchowej

Potrzebne przybory:

kartka papieru

  • plastelina
  • kostka do gry
  • flamaster
  • opcjonalnie drukarka

PRZEBIEG ZAJĘCIA:

1.Na początek przygotuj wszystkie potrzebne przybory.

2.Narysuj głowę ulubionego zwierzaka. Możesz skorzystać z pomocy dorosłego  lub wydrukować wzór który jest poniżej: lwa, małpkę lub kota.

3.Napisz cyferki od 1 do 6  w różnych miejscach na obrazku.

4.Ustal jakie kolory będą przypasowane do odpowiedniej liczby oczek. np. 

1 – zielony, 2 – czerwony, 3- żółty, 4 – brązowy, 5 -fioletowy, 6- pomarańczowy

5.Rzucaj kostką do gry i zakrywaj kolorem plasteliny cyfry które odpowiadają liczbie oczek.

Jeżeli wypadnie pięć oczek to kolorem fioletowym zakrywamy cyfrę 5.
Plastelinę musisz „wyrobić” w rękach aby była odpowiednio miękka, zrób z niej kulkę.

6.Rzucaj tyle razy, aż uda Ci się zakryć wszystkie cyferki.

7.Jeżeli podoba Ci się zabawa możesz zagrać z rodzeństwem lub rodzicem. Ten kto pierwszy zakryje wszystkie liczby wygrywa.

Miłej zabawy!

Related posts

Skip to content

Strona SOSW w Kluczborku wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka).


Szanowni Beneficjenci Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Marii Konopnickiej
w Kluczborku

W dniu 25 maja 2018 r. weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane w skrócie RODO).

Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close