Bez kategorii

Temat: „Moja Walentynka”

Cel główny: Kultywowanie tradycji Walentynkowych

1.Posłuchaj nagrania

2.Wykonaj pracę plastyczną (zał. nr 1) wydrukuj serce, z bibuły czerwonej zrób kuleczki i naklej na wcześniej wycięte serce z papieru, jeśli nie masz bibuły, mogą być kredki, farby. Tak przygotowaną walentynkę podaruj osobie, którą cenisz, kochasz, która sprawia, że się uśmiechasz

3.Konkurs wiedzy o parach, które darzyły się miłością, żyły w przyjaźni.
Rodzic zadaje pytania dziecku, dziecko odpowiada na pytania, w miarę możliwości

 1. Kto jest partnerem Schreka?
 2. Jak nazywa się bajka w której występuje braciszek i siostrzyczka, którzy zgubili się w lesie?
 3. Jak ma na imię ukochany Julii?
 4. Kto ożenił się z Calineczka?
 5. Kto szukał Kaja z bajki “Królowa Śniegu”?
 6. Kto jest największym wrogiem Smerfów?
 7. Kto pokochał Bestie?
 8. Kto jest partnerem Pszczółki Mai?
 9. Kto uratował “Nemo”?
10. Jak ma na imię kolega Lolka?
11. W jaki sposób Kopciuszek został Królewną?
12. Podaj imię najlepszego przyjaciela Krecika?
13. Jak miał na imię brat Małgosi?
14. Kto opiekował się Królewną Śnieżką?
15. W kim kochają się wszystkie Smerfy?
16. Kto jest najlepszym przyjacielem Kubusia Puchatka?
17. Jak ma na imię koleżanka Bolka i Lolka?

4.Posłuchaj nagrania

Spróbuj opowiedzieć o czym było opowiadanie, odpowiedz na pytanie,
czy Miłość jest w życiu ważna?
Powodzenia


Related posts

Skip to content

Strona SOSW w Kluczborku wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka).


Szanowni Beneficjenci Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Marii Konopnickiej
w Kluczborku

W dniu 25 maja 2018 r. weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane w skrócie RODO).

Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close