Terapia psychologiczna i pedagogiczna
TERAPIA PEDAGOGICZNA: TYDZIEŃ 15– 19.06.2020
– kl. I SP
Dzisiaj utrwalisz sobie podstawowe figury geometryczne. Zaznacz kolorem wybrane figury geometryczne według polecenia z podanego linku:
– kl. IV-V-VI SP
Dzisiaj poćwiczysz swoją koordynację wzrokowo-ruchową oraz wzbogacisz słownictwo poprzez tworzenie wyrazów z rebusów. Korzystaj z podanego linku:
https://samequizy.pl/wiosenne-rebusy-czy-dasz-rade-je-rozwiazac/
– kl. VII SP
Pooglądaj uważnie filmik „Bezpieczni w sieci”, zastanów się czy jesteś zawsze czujny i ostrożny korzystając z Internetu, portali społecznościowych.
– kl. II ZET
Posłuchaj i pooglądaj bajkę, z niej dowiesz się na temat pracy w różnych zawodach oraz innych ciekawostek ze świata przyrody
– kl. Va ZET
Pooglądaj uważnie filmik dotyczący bezpiecznych zachowań w różnych sytuacjach, zapamiętaj jak należy zachowywać się zachowywać i zapisz numery alarmowe. Powodzenia!
– kl. VIIa ZET
Ćwiczymy spostrzegawczość – poukładaj wybrane puzzle korzystając z linku poniżej. Samodzielnie wybierz obrazek, który chcesz układać. Udanej zabawy!
http://ito.hg.pl/ukladanki.html
– kl. VII ZET
Ćwiczymy umiejętności manualne i spostrzegawczość – korzystając z poniższego linku wybierz ikonę „literki 1” a następnie ikonę „układanki literowe”. Poproś kogoś dorosłego o pomoc. Na pewno się uda!
http://ito.hg.pl/literki1.html
– kl. IIb PDP
Utrwalamy dni tygodnia, korzystając z linku odpowiadaj na pytania dotyczące nazw dni tygodnia. Powodzenia!
https://www.matzoo.pl/klasa1/dni-tygodnia_6_340
TERAPIA PSYCHOLOGICZNA: TYDZIEŃ 15.06 – 19.06.2020
– Wczesne Wspomaganie Rozwoju
Obejrzyj wspólnie z rodzicami poniższe nagranie i spróbujcie razem wykonać przedstawione tam pierwsze ćwiczenie – rysowanie po ręczniku papierowym
– kl. I-V SP
Rysowanie twarzy – zabawa w emocje
Proszę narysuj z pomocą rodzica twarze osób, które mogą odczuwać strach, lęk, niepokój. Użyj do tego kredek lub flamastrów. Pobaw się ułożeniem brwi, wielkością oczu, zastanów się jak układają się usta. Możesz razem z rodzicami pooglądać Wasze zdjęcia i spróbować rozpoznać na nich te emocje.
– kl. VI-VIII SP
Porozmawiajmy o strachu.
Spróbuj wyobrazić sobie w jakich sytuacjach odczuwasz strach. Co się wtedy dzieje z Twoim ciałem? Po czym możesz poznać, że ktoś się czegoś boi?
A teraz zastanów się jak radzisz sobie ze strachem, co Ci pomaga się uspokoić. Co można doradzić koleżance lub koledzy, który się czegoś boi?
– kl. I-VII ZET i PDP
Rysowanie twarzy – zabawa w emocje
Proszę narysuj z pomocą rodzica twarze osób, które mogą odczuwać strach, lęk, niepokój. Użyj do tego kredek lub flamastrów. Pobaw się ułożeniem brwi, wielkością oczu, zastanów się jak układają się usta. Możesz razem z rodzicami pooglądać Wasze zdjęcia i spróbować rozpoznać na nich te emocje.