TERAPIA PEDAGOGICZNA: TYDZIEŃ 25.05 – 29.05.2020
– kl. IV-V-VI SP
Pooglądaj dwa krótkie filmiki: pierwszy dotyczący bezpiecznego korzystania z Internetu i drugi dotyczący szanowania innych w sieci. Zastanów się czy zawsze postępujesz prawidłowo, jeśli nie pomyśl co należałoby zmienić w Twoim zachowaniu. Wykorzystaj poniższy link:
https://sieciaki.pl/tv/11,kreskowki,1/id/112
https://sieciaki.pl/tv/11,kreskowki,1/id/111
– kl. II ZET
Przyjrzyj się dokładnie obrazkom korzystając z podanego linku i spróbuj dopasować przedmiot do pory roku. Na pewno z tym zadaniem poradzisz sobie bez problemu.
http://pisupisu.pl/przedszkole/lato-zima
– kl. Va ZET
Dzisiaj będziemy układać liczby wg kolejności korzystając z podanego linku. utrwalisz sobie w ten sposób swoje umiejętności matematyczne oraz koordynację wzrokowo-ruchową. Życzę powodzenia!
http://pisupisu.pl/klasa1/kolejnosc-liczb
– kl. VIIa ZET
Poćwiczymy Twoją spostrzegawczość. Znajdź i dopasuj brakujący fragment na obrazkach przedstawiających różne rasy psów korzystając z podanego liku. Poproś o pomoc kogoś dorosłego. Życzę udanej zabawy!
http://pisupisu.pl/klasa1/brakujacy-fragment-10
– kl. VII bZET
Dzisiaj utrwalisz alfabet i dopasujesz litery do pokazanych przedmiotów na ilustracji. Skorzystaj z podanego linku i baw się dobrze!
http://pisupisu.pl/klasa1/slowo-na-literke
– kl. IIb PDP
Witaj, dzisiaj poćwiczysz Swoją spostrzegawczość i skupienie uwagi oraz pamięć. Przed Tobą gra w memory. Odkrywaj kolejne obrazki klikając na nie, zapamiętuj gdzie leżą i znajduj pary. Wykorzystaj podany link. Powodzenia.
http://pisupisu.pl/klasa2/odkrywanka-20
TERAPIA PSYCHOLOGICZNA: TYDZIEŃ 25.05 – 29.05.2020
– Wczesne Wspomaganie Rozwoju
Obejrzyj wspólnie z rodzicami poniższe nagranie i spróbujcie razem wykonać przedstawione tam ćwiczenie – wciskanie kredek w twardą plastelinę.
– kl. I-V SP
Rysowanie twarzy – zabawa w emocje
Proszę narysuj z pomocą rodzica twarze osób, które mogą odczuwać radość, szczęście. Użyj do tego kredek lub flamastrów. Pobaw się ułożeniem brwi, wielkością oczu, zastanów się jak układają się usta. Możesz razem z rodzicami pooglądać Wasze zdjęcia i spróbować rozpoznać na nich te dwie emocje.
– kl. VI-VIII SP
Porozmawiajmy o radości.
Spróbuj wyobrazić sobie w jakich sytuacjach odczuwasz radość. Co się wtedy dzieje z Twoim ciałem? Po czym możesz poznać, że ktoś jest radosny?
Napisz jakie znasz sposoby na poprawę swojego humoru i co pomaga Ci być radosnym.
– kl. I-VII ZET i PDP
Rysowanie twarzy – zabawa w emocje
Proszę narysuj z pomocą rodzica twarze osób, które mogą odczuwać radość, szczęście. Użyj do tego kredek lub flamastrów. Pobaw się ułożeniem brwi, wielkością oczu, zastanów się jak układają się usta. Możesz razem z rodzicami pooglądać Wasze zdjęcia i spróbować rozpoznać na nich te dwie emocje.