Terapia pedagogiczna i psychologiczna

TERAPIA PEDAGOGICZNA: TYDZIEŃ 25.05 – 29.05.2020

– kl. IV-V-VI SP

Pooglądaj dwa krótkie filmiki: pierwszy dotyczący bezpiecznego korzystania z Internetu i drugi  dotyczący szanowania innych w sieci. Zastanów się czy zawsze postępujesz prawidłowo, jeśli nie pomyśl co należałoby zmienić w Twoim zachowaniu. Wykorzystaj poniższy link:

https://sieciaki.pl/tv/11,kreskowki,1/id/112

https://sieciaki.pl/tv/11,kreskowki,1/id/111

– kl. II ZET

Przyjrzyj się dokładnie obrazkom korzystając z podanego linku i spróbuj dopasować przedmiot do pory roku. Na pewno z tym zadaniem poradzisz sobie bez problemu.

http://pisupisu.pl/przedszkole/lato-zima

– kl. Va ZET

Dzisiaj będziemy układać liczby wg kolejności korzystając z podanego linku. utrwalisz sobie w ten sposób swoje umiejętności matematyczne oraz koordynację wzrokowo-ruchową.                                Życzę powodzenia!

http://pisupisu.pl/klasa1/kolejnosc-liczb

– kl. VIIa ZET

Poćwiczymy Twoją spostrzegawczość. Znajdź i dopasuj brakujący fragment na obrazkach przedstawiających różne rasy psów korzystając z podanego liku. Poproś o pomoc kogoś dorosłego. Życzę udanej zabawy!

http://pisupisu.pl/klasa1/brakujacy-fragment-10

– kl. VII bZET

Dzisiaj utrwalisz alfabet i dopasujesz litery do pokazanych przedmiotów na ilustracji. Skorzystaj                           z podanego linku i baw się dobrze!

http://pisupisu.pl/klasa1/slowo-na-literke

– kl. IIb PDP

Witaj, dzisiaj poćwiczysz Swoją spostrzegawczość i skupienie uwagi oraz pamięć. Przed Tobą gra w memory. Odkrywaj kolejne obrazki klikając na nie, zapamiętuj gdzie leżą i znajduj pary. Wykorzystaj podany link. Powodzenia.

http://pisupisu.pl/klasa2/odkrywanka-20

TERAPIA PSYCHOLOGICZNA: TYDZIEŃ 25.05 – 29.05.2020

– Wczesne Wspomaganie Rozwoju

Obejrzyj wspólnie z rodzicami poniższe nagranie i spróbujcie razem wykonać przedstawione tam ćwiczenie – wciskanie kredek w twardą plastelinę.

– kl. I-V SP

Rysowanie twarzy – zabawa w emocje
Proszę narysuj z pomocą rodzica twarze osób, które mogą odczuwać radość, szczęście. Użyj do tego kredek lub flamastrów. Pobaw się ułożeniem brwi, wielkością oczu, zastanów się jak układają się usta. Możesz razem z rodzicami pooglądać Wasze zdjęcia i spróbować rozpoznać na nich te dwie emocje.

– kl. VI-VIII SP

Porozmawiajmy o radości.

Spróbuj wyobrazić sobie w jakich sytuacjach odczuwasz radość. Co się wtedy dzieje z Twoim ciałem? Po czym możesz poznać, że ktoś jest radosny?

Napisz jakie znasz sposoby na poprawę swojego humoru i co pomaga Ci być radosnym.

– kl. I-VII ZET i PDP

Rysowanie twarzy – zabawa w emocje
Proszę narysuj z pomocą rodzica twarze osób, które mogą odczuwać radość, szczęście. Użyj do tego kredek lub flamastrów. Pobaw się ułożeniem brwi, wielkością oczu, zastanów się jak układają się usta. Możesz razem z rodzicami pooglądać Wasze zdjęcia i spróbować rozpoznać na nich te dwie emocje.

Related posts

Leave a Comment

Skip to content