Branżowa Szkoła I Stopnia klasa 1a, 1b – Technologia prac w obiektach hotelarskich
Temat: Elementy kodeksu etyki hotelarza – Grupa relacji „Zarząd – personel hotelowy”
Zapoznaj się z materiałami: (znajdziesz je też na stronie 44 i 45 w czerwonym podręczniku)
Hotelarstwo i turystyka to trudne branże pod względem pracy i wymagań stawianych pracownikom. Praca związana z obsługą klienta jest ciekawa, ale też trudna i odpowiedzialna. Nie wystarczy posiadanie określonego zasobu wiedzy, ale trzeba mieć też odpowiednie predyspozycje i cechy charakteru pozwalające rozwijać się w tego rodzaju działalności. Hotelarze dobrze wiedzą, że od dobrego wyboru personelu lub właściwie wyszkolonego i wyselekcjonowanego zależy bardzo wiele. Obsługa bowiem wpływa na opinię o hotelu, tworzy atmosferę pobytu, kreuje wizerunek obiektu, decyduje o ocenie jakości usług hotelarskich oraz bezpośrednio buduje relacje z klientem.
wykonaj notatkę do
zeszytu
odpowiedzi wyślij: beatarokitawronowska@wp.pl – kl. 1a BS i jolanta.jyz@interia.pl – kl. 1 b BS