Klasa 4

Szkoła podstawowa klasa 4 – Język angielski

Topic: Progress Check 2 – powtórzenie i utrwalenie materiału z modułu 2- słownictwo: członkowie rodziny, zwierzęta domowe, wygląd zewnętrzny, cechy charakteru, czasownik have got.

Zadanie 1 Połącz w pary

  1. mum                              a)  sister
  2. grandma                        b)  dad
  3. uncle                             c)   husband
  4. brother                          d)  daughter
  5. wife                               e)  aunt
  6. son                                 f)  granddad

Zadanie 2 Spójrz na obrazek i zakreśl poprawne słówko.

Zadanie 3 Spójrz na obrazki i zaznacz poprawne słówko.

Zadanie 4 Napisz liczbę mnogą podanych rzeczowników

  1. child ______________
  2. box _______________
  3. toy ________________
  4. baby _______________
  5. class _______________
  6. man ________________
  7. watch _______________
  8. girl _________________

Zadanie 5 Przeczytaj tekst i zaznacz czy zdanie jest prawdziwe (P), czy fałszywe (F)

Zadanie 6 Połącz znaczenie słów

frog                           motyl
parrot                        pies
dog                            żaba
cat                             papuga
butterfly                    ryba
fish                            pingwin
rabbit                        kot
penguin                     królik

Zadanie 7 Wstaw czasownik have got  / haven’t got lub has got / hasn’t got

  1. Jane ___________ two brothers.
  2. Henry and Tom _________ a sister. ( )
  3. We ___________ a pet.
  4. I ____________ long brown hair.
  5. He ___________ a dog. ( )
  6. ________ David _____ any cousins?

Related posts

Leave a Comment

Skip to content