Szkoła podstawowa klasa 4 – Język angielski
Topic: Progress Check 2 – powtórzenie i utrwalenie materiału z modułu 2- słownictwo: członkowie rodziny, zwierzęta domowe, wygląd zewnętrzny, cechy charakteru, czasownik have got.
Zadanie 1 Połącz w pary
- mum a) sister
- grandma b) dad
- uncle c) husband
- brother d) daughter
- wife e) aunt
- son f) granddad
Zadanie 2 Spójrz na obrazek i zakreśl poprawne słówko.
Zadanie 3 Spójrz na obrazki i zaznacz poprawne słówko.
Zadanie 4 Napisz liczbę mnogą podanych rzeczowników
- child ______________
- box _______________
- toy ________________
- baby _______________
- class _______________
- man ________________
- watch _______________
- girl _________________
Zadanie 5 Przeczytaj tekst i zaznacz czy zdanie jest prawdziwe (P), czy fałszywe (F)
Zadanie 6 Połącz znaczenie słów
frog motyl
parrot pies
dog żaba
cat papuga
butterfly ryba
fish pingwin
rabbit kot
penguin królik
Zadanie 7 Wstaw czasownik have got / haven’t got lub has got / hasn’t got
- Jane ___________ two brothers.
- Henry and Tom _________ a sister. ( – )
- We ___________ a pet.
- I ____________ long brown hair.
- He ___________ a dog. ( – )
- ________ David _____ any cousins?